ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ

Просимо відповідально підходити до вибору товарів. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» №1023-XII від 12.05.1991 р. (зі змінами та доповненнями), а також політики нашого бренду, обміну та поверненню не підлягають товари таких категорій: • постільна білизна • подушки • ковдри • пледи • покривала • наматрацники • парфумерно-косметичні засоби • натільна білизна та домашній одяг • килимові вироби • рушники
Ми дбаємо про кожного клієнта і не реалізуємо товари, які були у використанні. З міркувань гігієни та безпеки, повернення перелічених вище позицій не передбачене.
ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІН У РАЗІ БРАКУОбмін або повернення можливі виключно у випадку фабричного браку, за умови дотримання таких вимог: • товар не використовувався • збережено товарний вигляд • не пошкоджена оригінальна упаковка, ярлики, пломби • наявний документ, що підтверджує покупку
Термін подання звернення: до 14 календарних днів з моменту покупки.
Заявку на обмін або повернення можна залишити за телефоном:+380 (73) 585 81 71
ОТРИМАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ ПІСЛЯПЛАТОЮУ разі доставки накладеним платежем, перевіряйте товар одразу при отриманні у відділенні «Нової Пошти». Обмін або повернення можливі лише у точці видачі, до моменту завершення отримання. Після завершення видачі товар не підлягає поверненню.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУТовари зі знижками, акційні позиції або вироби з індивідуальними змінами — не підлягають поверненню.

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ

Просимо відповідально підходити до вибору товарів. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» №1023-XII від 12.05.1991 р. (зі змінами та доповненнями), а також політики нашого бренду, обміну та поверненню не підлягають товари таких категорій: • постільна білизна • подушки • ковдри • пледи • покривала • наматрацники • парфумерно-косметичні засоби • натільна білизна та домашній одяг • килимові вироби • рушники
Ми дбаємо про кожного клієнта і не реалізуємо товари, які були у використанні. З міркувань гігієни та безпеки, повернення перелічених вище позицій не передбачене.
ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІН У РАЗІ БРАКУОбмін або повернення можливі виключно у випадку фабричного браку, за умови дотримання таких вимог: • товар не використовувався • збережено товарний вигляд • не пошкоджена оригінальна упаковка, ярлики, пломби • наявний документ, що підтверджує покупку
Термін подання звернення: до 14 календарних днів з моменту покупки.
Заявку на обмін або повернення можна залишити за телефоном:+380 (73) 585 81 71
ОТРИМАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ ПІСЛЯПЛАТОЮУ разі доставки накладеним платежем, перевіряйте товар одразу при отриманні у відділенні «Нової Пошти». Обмін або повернення можливі лише у точці видачі, до моменту завершення отримання. Після завершення видачі товар не підлягає поверненню.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУТовари зі знижками, акційні позиції або вироби з індивідуальними змінами — не підлягають поверненню.